NASZA MISJA:
W realizacji swojej misji, p. Wiesława Leszczak, Kierownik Przedsiębiorstwa Leczniczego „GeriaMed” ustanowiła cele jakościowe:
· zadowolenie pacjenta, ze szczególnym uwzględnieniem jego praw i godności osobistej
· podnoszenie jakości usług świadczonych przez pielęgniarki i położne, opiekunki, lekarzy, fizjoterapeutów i pozostały personel obsługujący pacjenta.
· ciągłe doskonalenie i poprawę standardów świadczonych usług medycznych z zakresu pielęgniarskiej opieki długoterminowej, podstawowej opieki zdrowotnej pielęgniarki i położnej, oraz Dziennego Domu Opieki Medycznej.
· dążenie do poprawy organizacji pracy (wykwalifikowania kadra, odpowiednie wyposażenie) zmierzającej do stworzenia placówki przyjaznej i bezpiecznej dla pacjenta
· dążenie do nowoczesnego i efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem leczniczym z uwzględnieniem doskonalenia podnoszenia kwalifikacji personelu.
realizowane poprzez:
· zaspakajanie potrzeb opiekuńczych, pielęgniarskich oraz środowiskowych dla pacjentów
· dbałość o zapewnienie pacjentom poczucia bezpieczeństwa i poszanowania w procesie realizacji świadczeń medycznych
· przestrzeganie i uszanowanie praw pacjenta
· doskonalenie organizacji pracy w celu zapewnienia świadczenia usług na optymalnym poziomie (podnoszenie kwalifikacji i doskonalenie zawodowe pracowników),
· wdrożenie, certyfikację i ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z PN-EN ISO 9001:2015
Osiągnięcie wyznaczonych zadań jest możliwe poprzez pełne zaangażowanie personelu we wdrażanie, utrzymanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością i wdrożenie Polityki Jakości gwarantując stabilny i trwały rozwój firmy.